Breadcrumbs

Zdravlje i dobrobit

Zdrava prehrana

Zdrava i uravnotežena prehrana pomoći će zdravom rastu Vašeg djeteta. Bilo da je Vaše dijete beba ili tinejdžer, možete poduzeti korake za poboljšanje njegove prehrane i ohrabriti ga u zdravim prehrambenim navikama. Pet najboljih strategija:

  1. Imati redovite obiteljske obroke. Redovita vremena za obroke će pružiti jasnu sliku o tome što se od njih očekuje. Nikada ne preskačite obroke, a pogotovo doručak. Jedete li istu hranu kao i Vaša djeca i u isto vrijeme? Djeca vole oponašati i pratit će Vas.
  2. Ponudite različitu zdravu hranu i grickalice. Tražite hranu punu vlakana i pokušajte ostvariti dobru ravnotežu voća i povrća u hrani koju servirate djeci. Sva djeca će tražiti čokoladu i bombone. Manje količine su prihvatljive, ali važno je ograničiti im pristup tim tipovima hrane. Pokušajte odrediti dnevnu/tjednu dozvoljenu količinu slatkiša. Pokušajte pratiti što djeca jedu izvan kuće  - možda će Vas iznenaditi koliko nezdrave hrane konzumiraju.
  3. Budite primjer - i Vi se hranite zdravo.
  4. Izbjegavajte svađe oko hrane. Svađe obično završe tako da svatko ode na svoju stranu, a to ne pomaže nikome. Pažljivo odaberite vrijeme kada ćete sa svakim djetetom razgovarati o hrani. Do određene mjere poštujte njihovo mišljenje - neka jela im možda jednostavno imaju loš okus.
  5. Neka i Vaše dijete bude dio postupka. Kuhanje s mamom ili tatom, ili postavljanje stola svakako će Vaše dijete uključiti u  proces pripreme obroka.